Wij zijn op zoek naar een eerste of tweedegraads collega die onze sectie Nederlands wil komen versterken, voor twee of drie klassen, in de periode van augustus tot en met decemer. Het gaat om ongeveer 8 lesuren (0,35 FTE). In de sectie wordt goed samengewerkt dus je kunt rekenen op collega's met ervaring voor ondersteuning en overleg.
Onze leerlingen hebben laptops waar wij op een blended manier mee werken. Affiniteit met deels digitaal werken en digitale werkvormen vinden we
From this provider we haven't receive all information about this job. However, this job is open. View full vacancy